Promocje
ERKADO HERSE MAX SET
ERKADO HERSE MAX SET

1 396,80 zł

Cena regularna: 1 746,00 zł

Najniższa cena: 1 746,00 zł
szt.
ERKADO TURAN
ERKADO TURAN

1 106,40 zł

Cena regularna: 1 383,00 zł

Najniższa cena: 1 106,40 zł
szt.
ERKADO DEBECJA
ERKADO DEBECJA

582,40 zł

Cena regularna: 728,00 zł

Najniższa cena: 728,00 zł
szt.
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:


Jak sprawdzić dostępność produktów?

Każdy model drzwi dostępny jest na zamówienie.


Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Ze względu na coraz większą popularność zakupów internetowych, w celu sprawdzenia statusu Państwa zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny.


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin dostawy wynika z czasu wyprodukowania drzwi przez producenta oraz czasu naszego transportu.
W celu otrzymania bardziej szczegółowych danych prosimy o maila, na pewno szybko odpowiemy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień


Jakie występują formy dostawy?

Formy dostawy:

  • nasz własny transport
  • kurier
  • odbiór osobisty

» szczegółowy opis form dostawy


Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności.

Najmniej wyniesie nasz transport, jeśli punkt odbioru znajduje się na terenie obsługiwanym przez nas bezpośrednio. Najlepiej taką dostawę skonsultować z nami, staramy się proponować jak najniższe ceny dostawy, zależnie od lokalizacji.

W pozostałych przypadkach oferujemy transport kurierem.

NOWOŚĆ!!!

Postanowiliśmy zaoferować możliwość wysyłki drzwi naszym transportem, dzięki czemu wyeliminujemy prawdopodobieństwo uszkodzenia towaru przez firmę kurierską. Niestety taki transport będzie trochę droższy.
Sposób wyliczenia kosztu: 1,60 zł/km liczony od miasta RADOM do miejsca docelowego + 200 zł.

» szczegółowy cennik dostaw


Jak zapłacić za zamówienie?

Można dokonać przedpłaty bądź wpłaty zaliczki przelewem na nasze konto firmowe.

» szczegółowy opis form płatności


Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego. Godziny pracy magazynu to zazwyczaj 7-16. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

W celu uzyskania adresu odbioru osobistego prosimy o kontakt telefoniczny.

 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty zawsze otrzymujesz fakturę VAT. Jeżeli adres wysyłki jest inny niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.


Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie w ciągu 24 godzin od otrzymania na maila faktury zaliczki.
W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - telefonicznie: +48.512666887 lub mailowo: biuro@kupujdrzwi.pl


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Jeśli zamówienie nie jest opłacone, czyli nie otrzymałeś faktury zaliczkowej, zamówienie można modyfikować lub usuwać. Jeśli faktura zaliczkowa została już do Ciebie przesłana, możesz anulować swoje zamówienia jedynie przed upływem 24 godzin od momentu otrzymania tej faktury. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - telefonicznie: +48.512666887 lub mailowo: biuro@kupujdrzwi.pl


Gdzie jest moja przesyłka?

Na życzenie możemy przesłać Państwu numer przesyłki kurierskiej (w przypadku wyboru dostawy kurierem).
Jeśli towar jedzie do Państwa naszym transportem, mogą Państwo skontaktować się w każdej chwili z naszym kierowcą.
Nasi kierowcy zawsze dzwonią do Państwa dzień lub dwa dni przed planowaną dostawą.


Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Standardowa gwarancja na wszystkie produkty to 24 miesiące. Ważne, aby zachować dowód zakupu (fakturę) do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze podczas odbioru przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Najlepiej w obecności kuriera sprawdzić dokładnie każdą sztukę drzwi. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.512666887.
Jeśli z jakichś powodów kontakt jest niemożliwy, prosimy koniecznie spisać z kurierem protokół szkody, z którego wynika, że otrzymaliście Państwo towar uszkodzony. Zalecamy zrobić przy kurierze zdjęcia zaistniałych uszkodzeń. Kurier na protokole musi zaznaczyć, że towar został uszkodzony w magazynie firmy kurierskiej lub podczas transportu. My posiadamy dokumentację zdjęciową zapakowanego towaru przed odbiorem przez kuriera.
W przypadku niedopatrzenia powyższych zaleceń uznanie reklamacji może okazać się niemożliwe.

» szczegółowa procedura reklamacji


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Ze względu na specyfikę produktu nie jest możliwy jego zwrot. Towar jest produkowany na wyraźne zlecenie Klienta.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
-----------------------------------------------------------------------------------
Sklep internetowy Shoper.pl