751,20 zł
Cena regularna:
939,00 zł
840,00 zł
Cena regularna:
1 050,00 zł
670,00 zł
Cena regularna:
838,00 zł
Gwarancja i serwis
Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w produkcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami i wyślij nam dowód zakupu oraz zdjęcia wady/uszkodzenia produktu.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.512666887.
Istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności lub uszkodzenia, sporządzany jest protokół rozbieżności lub szkody, który stanowi podstawę reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas mail, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu oraz zdjęcia ukazujące powód reklamacji (jeśli jest to możliwe).
- W ciągu 14 dni od otrzymania maila poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, dołożymy wszelkich starań, żeby czas realizacji reklamacji był jak najkrótszy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@kupujdrzwi.pl lub telefonicznie: +48.512666887. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Ze względu na specyfikę sprzedawanych towarów nie ma możliwości zwrotu produktu. Producenci produkują towar wyłącznie pod Twoje zamówienie.